Паростки всього кращого, що
є в потенціалі дитини,
… проростають, якщо є відповідні
умови для їхнього розвитку,
в іншому разі будуть втрачені.
Еріх Фромм
На сучасному етапі
педагогічний колектив Гуляйпільської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, розуміючи потребу
докорінного переосмислення виховної системи, насамперед виходить з таких
позицій:
Ø Школа – навчальний заклад,
покликаний відповідати потребам і умовам сучасного стану соціального розвитку
України та забезпечити освітні потреби міста в першу чергу;
Ø Школа має бути конкретно здатною й
престижною, а це можливо лише в режимі неперервного розвитку і творчого пошуку
прогресивних технологій;
Ø
Школа має забезпечувати різні види
діяльності в широкому спектрі позакласної сфери – гуртковій, клубній,
профільній, спортивній, в системі КТС, максимально сприяючи розвитку і
самовизначенню особистості дитини;
Ø Вирішення поставлених завдань
можливе лише в атмосфері доброзичливості, довіри, співробітництва,
відповідальності на всіх рівнях шкільного педагогічного простору.
.
Управління школою
здійснюють директор школи, заступник директора з НВР, заступник директора з УК,
заступник директора з ВР.
Заступник директора
з виховної роботи організовує та контролює виховну роботу школи.
Заступник директора школи з виховної роботи:
Організовує роботу педагогічного та учнівського колективів:
1. Допомага у
плануванні та організації роботи органів учнівського самоврядування;
2. Організовує
систематичне навчання учнівського активу. Надає допомогу у
позашкільних заходах;
3. Контролює
діяльність загально шкільних учнівських ою’єднань, гуртків. Клубів,
Секцій;
4. Організовує культурнее дозвілля учнів;
5. Організовує роботу шкільної преси;
6. Організовує роботу з превентивного виховання;
7. Конролює всіма напрямами виховання.
Надає методичну роботу
педагогічному колективі:
1. Планує та
проводить методичне об’єднання для класних керівників;
2. Надає допомогу
педагогам у плануванні та реалізації цільових творчих програм
розвитку особистості та колективу;
3. Надає методичну
допомогу керівникам учнівських об’єднань.
Контроль та облік їх
роботи;
4. Організовує самоосвіту класних керівників, класоводів, вихователів ГПД;
5. Створює умови для вивчення, узагальнення і впровадження передового
педагогічного досвіду.
Встановлює зв’язки з позашкільними
навчальними та культосвітніми закладами, громадськими
організаціями, трудовими колективами:
1. Веде облік учнів
охоплених гуртками в позашкільних навчальних закладах;
2. Встановлює зв’язки з творчими спілками,
культосвітніми закладами, об’єднаннями,
спортивними товариствами;
3.Організовує літній відпочинок, трудові загони.
Проводить відповідну роботу з
батьками:
1. Надає допомогу членам
батьківського комітету, які відповідають за певні ділянки
роботи;
2. Організовує
індивідуальну виховну роботу з батьками дітей, що стоять на обліку
схильних до правопорушень;
3. Залучає батьків
до виховної роботи в школі;
Комментариев нет:
Отправить комментарий